piątek, 4 lipca 2014

Gęsto

Czasem na scenie robi się naprawdę tłoczno- niektórzy mówią nawet o chaosie. Drugi dzień są z nami nowi z Przedwiośnia- stąd Przedwiośnie w tytule bloga. Na Przedwiośniu to ulica. Mieści się tam Ośrodek Pomocy Społecznej. Do nas przychodzi czworo ludzi z opiekunem, który wygląda jak metalowy gitarzysta. W swoim ośrodku mają dużo zajęć teatralnych i na scenie czują się całkiem swobodnie. Pierwszy kontakt był ...dziwny?, chociaż prawie każdy z grupy młodzieżowej miał kiedyś kontakt z niepełnosprawnymi- rodzinny albo w wolontariacie. Ale trudno od razu swobodnie się poczuć z kimś, kto jest dużo starszy. Nawet jeśli jest pełen dziecięcego entuzjazmu. Albo jest na wózku. Ale ponieważ reżyser nie ma z tym problemu, oni nie mają z tym problemu i wcielają się w role z zapałem i łopotem skrzydeł- robi się prościej.


Teatr cieni





Z CYKLU : UCZESTNIK DNIA:

NINA DĄBROWSKA




Ewidentnie nie należę do fanów rodzynek. Za to uwielbiam pizzę Zimową z Radości (nie pogardzę również czekoladą). Mam trzy koty, z czego dwa "poszły w tango", to znaczy odwiedzają nas raz na miesiąc żeby dać o sobie znać, że wszystko u nich w porządku. Trzeci natomiast myśli, że jest papugą i uspokaja się tylko wtedy, gdy siedzi na czyimś ramieniu (tak poza tym to nigdy nie spotkałam tak denerwującego kota). Raczej nie straciłam jeszcze wiary w rodzaj ludzki. No i wydaje mi się, że lubię gwiazdorzyć, ale (proszę!) bez wchodzenia w skrajności.








MATEUSZ ZIELIŃSKI

 5 ( słownie pięć) zdań o mnie

Zdanie pierwsze – Czwarty raz biorę udział w tych zajęciach, nie znudziło mi się.
Zdanie drugie – obiecuję nowych uczestników zachęcać, zapędzać, zanęcać, zakręcać ślubuję.
Zdanie trzecie – Postawiłem przed sobą parę wyzwań, które zamierzam wypełnić w trakcie tych zajęć – nie powiem jakich.
Zdanie czwarte – Że nie piszę nic o sobie? To mówi wszystko co powinniście wiedzieć
Zdanie piąte – Panie i panowie, patrzcie i uczcie się!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz